Romsys Serv

Romsys Serv

Romsys Serv SRL

Voturi 0 Voturi / 73 Vizite

Romsys Serv (Romsys Serv SRL) cu sediul in BUCURESTI, judetul Bucuresti str Educatiei nr20 , adaugata in portalul Pagini Europene in data de 28 Ianuarie 2016
Tip:
Societate cu Raspundere Limitata(SRL)
Cod Fiscal:
10119778
Nr. Reg. Com.:
J40/23471/2007
Adresa Web:
str Educatiei nr20 , BUCURESTI, Judetul Bucuresti

Obiecte de Activitate

Descriere

ROMSYS SERV SRL, organizatie cu capital integral privat român, este fondata în 1998 si are ca obiect de activitate principal: Întretinerea si repararea masinilor de birou, de contabilizat si a calculatoarelor.

Activând pe piata I.T.(Tehnologia Informatiilor), domeniu recunoscut ca fiind în continua miscare si evolutie, ROMSYS SERV si-a diversificat permanent activitatea. Astfel, în prezent oferta firmei acopera în domeniul tehnicii de calcul: asamblare si comercializare de calculatoare, imprimante, consumabile (cartuse si refiluri) pentru imprimante, faxuri, copiatoare, piese de schimb pentru tehnica de calcul.

Misiunea firmei este de a oferi cunostintele si experienta noastra in domeniul tehnicii de calcul de la simpla asamblare si vanzare de echipamente pana la „solutii la cheie” care se adreseazã nemijlocit clientilor finali, atât persoane fizice, cât si firme care considera importante in activitatea lor: calitatea si parteneriatul de lunga durata.

ROMSYS SERV pune accent deosebit pe dezvoltarea unei relatii de durata cu clientii si furnizorii considerând seriozitatea si buna credinta unele dintre atuu-rile ei. Organizatia ROMSYS SERV si-a stabilit, documentat, implementat si isi mentine un sistem de management al calitatii si isi imbunatateste continuu functionarea efectiva in concordanta cu cerintele SR EN ISO 9001: 2008.

Domeniul de aplicare al sistemului de management al calitatii ROMSYS SERV cuprinde toate activitatile de asamblare, comercializare, service echipamente si proiectare si executie retele de calculatoare.

Sistemul de management al calitatii in ROMSYS SERV este folosit ca un instrument al managementului in conferirea increderii clientilor la incheierea si derularea contractelor.

Obiectivul fundamental al politicii calitatii, cuprins in declaratia politicii calitatii ROMSYS SERV, consta in indeplinirea cerintelor clientului in scopul cresterii continue a satisfactiei acestuia. Aceasta se realizeaza prin imbunatatirea permanenta a eficacitatii sistemului de management al calitatii in acord cu cerintele standardului SR EN ISO 9001: 2008.

Cultura calitatii ROMSYS SERV consta in constientizarea intregului personal cu privire atat la importanta respectarii cerintelor clientilor, ale pietei si ale reglementarilor aplicabile cat si cu privire la responsabilitatile individuale privind calitatea activitatilor si proceselor in care este implicat si la rolul activ pe care il are in imbunatatirea continua a proceselor determinante pentru calitate si in manifestarea profesionalismului;

Obiectivele strategice si tactice care sustin obiectivul fundamental in domeniul politicii calitatii sunt:
-Crestere: cresterea continua a cifrei de afaceri cu cel putin 30% pe an in urmatorii 5 ani.

-Focalizare prin diferentiere: cresterea continua a calitatii si fiabilitatii serviciilor

Pentru atingerea acestor obiective, societatea este organizata si factorii tehnici, administrativi si umani care pot afecta calitatea serviciilor sale sa fie sub control astfel incat sa se asigure reducerea, eliminarea si mai ales prevenirea deficientelor de calitate in realizarea serviciului.

Produse Vizitate Recent

Scroll
Afisare detalii.